Робота з обдарованими


УЧАСНИКИ МАЛОЇ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ:

Наукові консультанти:
 Учитель О. Д. - професор, доктор технічних наук; 
Мальченко С.Л. - кандидат фізико-математичних наук, старший викладач                кафедри фізики та методики її навчання.
Науковий керівник Баланенко Л.П.
-   2011р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики (Холодило О. – 11кл.-ІІ місце)
-   2012р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики (Цемах О. – 11 кл.-ІІІ місце)
-   2012р. МАН обласний конкурс-захист НДР учнів з фізики, учень 11 кл. Цемах О. результат «відмінно»
-   2013р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики (Яловий В. – 11 кл.-ІІІ місце, Співак В. – 10 кл. – учасник)
-   2013р. МАН обласний конкурс-захист НДР учнів з фізики(Яловий В. – 11 кл.-ІІІ місце, Співак В. – 10 кл. – учасник)
-   2014р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики (- Жулаєва П.Ю. «Визначеняяфізичнихпараметрів зір за їх спектрами» (ІІІ місце); Резцова А.В. «Аналіз засвітленостініч-ного неба в місті Кривий Ріг» (ІІ місце); Гочар В. «Криві блиску змінних зір типу Алголь» учасник.


-2015р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики (- Шерстньов Ю.В. «Визначеняя рівнів шуму у місті Кривий Ріг» (ІІІ місце); Ковальчук Н.О. «Визначення віку зоряних скупчень»  учасник.
2015р. МАН обласний конкурс-захист НДР учнів з фізики, учень 10 кл. Шерстньов Ю.В.     «Визначеняя рівнів шуму у місті Кривий Ріг», учасник.

- 2015р. МАН обласний конкурс-захист НДР учнів з фізики, учениця 10 кл. КовальчукН.О.  «Визначення віку зоряних скупчень», ІІІ місце.


- 2017 р. МАН міський конкурс-захист НДР учнів з фізики, учень 11 класу Крупіна К.А. "Аналіз зміни_фізичних характеристик зірок", ІІІ місце.
- 2017 р. МАН обласний конкурс-захист НДР учнів з фізики, учень 11 класу Крупіна К.А. "Аналіз зміни_фізичних характеристик зірок", ІІІ місце.
- 2017 р. Крупіна К.А. призер (ІІІ місце "Аналіз зміни_фізичних характеристик зірок") XV Всеукраїнської конференції-конкупсу науково-дослідницьких робіт школярів "Зоряний шлях". 




ШКІЛЬНІ НАУКОВІ КОНФЕРЕНЦІЇ

Важлива проблема, хвилююча всіх вчителів – підвищення ефективності уроку. Зниження рівня знань учнів значною мірою пояснюється якістю уроку: одноманітністю, шаблоном, формалізмом і нудьгою. Прагнення до різноманітності навчального процесу, пробудженню інтересу учнів до занять, організації навчання у школі так, щоб вона відповідала вимогам сучасного життя, спрямовує думку творчих вчителів на наполегливі пошуки нових форм організації уроків. Відомо, що без розмаїття форм і видів роботи на уроці, без їх зв'язку з життям неможливо виконати головне завдання уроку: забезпечити оптимальний розвиток кожної дитини, створивши умови для творчої праці з максимально можливою продуктивністю.
            Шкільна навчальна конференція як вид навчальних занять з фізики має порівняно невелику історію. У конференції і уроку багато спільного, в той же час вона володіє рядом специфічних особливостей. Конференції, як і уроки, проводяться з усім класом в години, відведені для предмета за розкладом, керівна роль зберігається за вчителем; на конференції, як і на уроці, робота класу в цілому поєднується з індивідуальною роботою учнів.
Відрізняються конференції від уроків тим, що нові знання учні здобувають за межами шкільного підручника, додаткової літератури, Інтернету та інших джерел, використовуваних під час підготовки до конференції, доповідей, з якими виступають інші учні.
На конференцію можуть бути запрошені школярі з інших класів, вчителі, працівники бібліотек.
             Керівна роль на конференції, звичайно належить вчителю, як голові конференції, але добре, якщо з середовища школярів призначені співголови. Вони організують виступ учнів з повідомленнями та їх обговорення, доповнення, уточнення. Учитель узагальнює результати конференції, оцінює роботу класу в цілому та окремих учнів. Освітнє значення конференції полягає в тому, що в процесі підготовки учні набувають навичок самостійної роботи з різними джерелами інформації. Конференція сприяє виявленню нахилів і здібностей учнів, розвитку в них інтересів до науковим і технічним знанням. Велике значення конференції для розвитку ініціативи, активності і самостійності учнів, а також для виховання у них почуття відповідальності перед своєю командою, перед класом у цілому.
У процесі підготовки своїх повідомлень учні набувають навичок самостійної роботи з наочністю і приладами, вміннями користуватися підготовленими посібниками під час своєї доповіді, демонструвати малюнки, слайди. Готувати презентації за обраною тематикою.

Неоціненне значення конференції в розвитку усного мовлення учніввміння грамотно, логічно послідовно викладати відібраний матеріал для доповіді. Успіх конференції визначається, насамперед, якістю її підготовки. Підготовка до конференції включає наступні етапи:
- визначення теми конференції, 
- визначення завдань конференції, 
- визначення кола питань (теми доповідей), які доцільно винести на конференцію, 
- визначається час і місце проведення конференції, 
- вивчаються вчителем відповідні джерела інформації, які можна рекомендувати учням, 
- розглядаються і відбираються заявки школярів, 
- консультації учнів.
План конференції, тематика виступів вивішується в кабінеті заздалегідь. За кілька днів до конференції слід прослухати повідомлення учнів (особливо, якщо учень не впевнений у собі), допомогти їм висловити думки своїми словами, попрацювати над дикцією. Не слід допускати читання доповіді по написаному тексту, але можна дозволити користуватися планом, тезами до доповіді. Після кожного виступу класу пропонується звернутись до виступаючого з питаннями, внести виправлення і доповнення. Бажано, щоб у процесі прослуховування повідомлень слухачі записували теми, основні положення. Це сприяє підвищенню уваги до доповіді. Підвищення уваги сприяє також постановка лектором 1-3 питань класу за змістом прослуханого. За правильну відповідь учень отримує фішку. За кількістю набраних фішок визначаємо самого активного і уважного слухача. Крім цього підвищується відповідальність учнів за роботу на конференції та контролю над рівнем засвоєння обговорюваних питань.
              Слухачі перед початком конференції отримують картку, де повинні вказати прізвище учня, який, з їхньої точки зору, зробив саме цікаве повідомлення. Таким чином, визначаємо кращого доповідача. Після прослуховування і обговорення необхідно узагальнити все, що дізналися учні на конференції. Це можна здійснити методом бесіди і за допомогою короткого резюме вчителя, постанови конференції.

Шкільна Наукова конференція “Акустика та екологія” – 2010




Шкільна Наукова конференція “50 миттєвостей всесвіту” – 2011




Шкільна Наукова конференція “Звуки навколо нас” – 2012






Шкільна Наукова конференція

“Енергія та енергоефективність” – 2013


29 листапада у Криворізькому НВК №35 «Імпульс» відбулася шкільна наукова конференція «Стала енергетика та енергоефективність», яку під керівництвом вчителя фізики Баланенко Л.П. готували учні 11-го класу.
Були присутні гості:
Буравльова Ляна Валентинівна – спеціаліст відділу з питань енергоменеджменту та впровадження енергозберігаючих технологій виконкому Криворізької міської ради;
Журба Ірина Анатоліївна – головний спеціаліст відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради;
Мальченко Світлана Леонідівна – кандидат фізико-математичних наук, старший викладач кафедри фізики та методики її навчання Криворізького педагогічного університету;
Лисенко Раїса Степанівна – директор КНВК №35 «Імпульс»

На сьогоднішній день є дуже актуальними питання зниження впливу людської цивілізації на процеси, що ведуть до зміни клімату. Викидам парникових газів можна завадити шляхом впровадження енергоефективних технологій та розвитку відновлювальної енергетики.

Тому метою нашої конференції є формування оптимальниого, екозбалансованого, економічного підхіду до використання обмежених ресурсів, розглянувши переваги та недоліки  альтернативних джерел енергії. 




                                                                                                     










Учнями були розроблені  для гостей та учасників буклети:

   



Шкільна Наукова конференція 

"Фізика майбутнього. Нанотехнології " - 2016 р.


Захист проектів 8 класи, 2016 р.








Немає коментарів:

Дописати коментар