Позакласна робота


ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ «НАСКРІЗНОГО НАВЧАННЯ» У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ З ФІЗИКИ


Індивідуальні форми позакласної роботи


                  







Участь у Всеукраїнському конкурсі з фізики «ЛЕВЕНЯ»

                                         

Рік
Всього учасників
Результат «Відмінно»
Результат «Добре»
% Якості
2009
34
1
8
26
2010
62
-
15
24
2011
59
4
19
39
2012
55
6
25
56
2013
69
4
44
70
2014
59
18
28
78
2015
57
2
36
67
2016
41
5
31
88
2017
43
11
29
93

                   Міський конкурс «Фізики-винахідники»:




 2010 – ІV місце, 2011 – ІІ  місце



2012 – ІІ місце

Районний конкурс для  учнів 7-х класів:

  «Юні Сірокузьці» 2011 - ІІ місце
“Юні  Архімеди” 2013 – ІІ місце



                                                                                


Районний конкурс для учнів 8-х класів "Нащадки Ньютона"

(організація, підготовка та проведення)
 2013р.




2014.р.



2015 р.

8 квітня 2015 року у КНВК №35 "Загальноосвітня школа I-III ступенів – багатопрофільний ліцей "Імпульс” відбувся районний конкурс з фізики ля учнів 8-х класів «Нащадки Ньтона».  Для  підготовки і проведення заходу було створено організаційний комітет у складі:
-         Сіманько О.О. – методиста районного методичного кабінету відділу освіти   виконкому Саксаганської районної у місті ради;
-        Тур Л.О. – керівника районного методичного об’єднання вчителів фізики,  вчитель Криворізької загальноосвітньої школи № 21;
-                    Баланенко  Л.П.- вчителя Криворізького навчально-виховного комплексу № 35
У конкурсі  приймало участь 13 команд району: КПНЛ, КЗШ№17, КЗШ19, КЗШ  №21, КЗШ№51, КЗШ№68, КЗШ№72, КЗШ№74, КГ№91, КЗШ№113КЗШ№118КЗШ №120, КЗШ №124.
Конкурс передбачав:
«Жеребкування».
-          Конкурс №1. Візитка (девіз, назва, емблема) і захист проектів (капітани) «Поради лампочкіна»
-          Конкурс №2. «Хто – кого?» - розминка команд (відповіді на питання).
-          Конкурс №3. Лабіринт «Фізичні величини».
-          Конкурс №4. «Ерудит» (розв'язання стандартних завдань).
-          Конкурс №5. «Творці фізики».
-          Конкурс №6. «Дослідницький» (пояснити спостережуване явище).

Критерії оцінювання
Під час конкурсу оцінювалисяся: ґрунтовні знання предмету, чіткість, лаконічність, точність відповідей, творчий підхід, оригінальність, злагодженість, згуртованість команди.

 Визначення та нагородження переможців
Команда-переможець визначалася за найбільшою кількістю балів. Переможці та призери конкурсу нагороджені грамотами (ексклюзивного зразку розробленого закладом-організатором) відділу освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради.

Результати участі в конкурсі визначались фаховим журі, до складу якого входили:
Сіманько Олексій Олександрович  -  методист відділу освіти    виконкому                                                                                                     Саксаганської районної у місті ради
Голова журі:
Мальченко Світлана Леонідівна  –  кандидат фізико-математичних наук, старший                                                                     викладач кафедри фізики та методики її навчання КПУ
Члени журі:
-         Кондратенко Сергій Віталійович – професор кафедри оптики доктор фізико-математичних                                                               наук Київського національного університету ім.. Т.Г.Шевченка 
-         Момот Андрій Іванович – доцент кафедри фізики функціональних матеріалів
-                                                                                                        Київського національного університету ім.. Т.Г.Шевченка 
-         Харитонова Таїсія Іванівна, КПНЛ, вчитель фізики
-         Чечель Світлана Василівна, КЗШ№119, вчитель фізики 
-           Пустовіт Таїса Миколаївна, КЗШ №58, вчитель фізики 
-           Маракуца Наталія Михайлівна, КГ №91, вчитель фізики 

  За підсумками конкурсу переможцями стали команди: 
КЗШ№74 -І, КГ№91 -ІІ, КЗШ  №21 -ІІ, КПНЛ - ІІІ, КЗШ№113 -ІІІ місце
КЗШ№17, КЗШ19, КЗШ№51, КЗШ№68, КЗШ№72,  КЗШ№118КЗШ №120, КЗШ №124 учасники.
            Учасники конкурсу продемонстрували вміння пояснювати фізичні явища, та застосовувати набуті знання на практиці шляхом розв’язування фізичних задач, означенні фізичних величин та їх одиниць вимірювання, знанні приладів, які використовуються під час лабораторних робіт. Також учні продемонстрували глибокі знання з історії фізичних відкриттів, знанні вчених-фізиків.


Участь у Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус»
-   2010р.Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» (1-диплом, 2-грамоти)
-   2011р.Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» (2-грамоти)
-   2012р. Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» (2-грамоти)
-   2013р. Всеукраїнська природознавча гра «Геліантус» (4-диплома)




Участь у Всеукраїнському конкурсі з фізики "ЛЕВЕНЯ"

-   2010р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (15-добре)

-   2011р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (5-відмінно, 19-добре)

-   2012р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (6-відмінно, 19-добре)

-   2013р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (4-відмінно, 44-добре)



-   2014р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» ( 18-відмінно,28-добре)



-   2015р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (2-відмінно, 36-добре)



-   2016р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (5-відмінно, 31-добре)

                         
-   2017р. Всеукраїнський конкурс з фізики «Левеня» (11-відмінно, 29-добре)

Немає коментарів:

Дописати коментар