Впровадження «наскрізного навчання» у навчальний процес передбачає:
- надання учням інформації про певні проблеми сталого розвитку;
- формування стійких навичок використання отриманих знань на практиці, що у перспективі означає суттєву зміну ціннісних пріоритетів та світоглядної позиції учнів, цілісного, системного знання;
- актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці;
- формування в учнів відповідальної, соціально-активної громадянської позиції,
екологічно врівноваженої та екобезпечної поведінки, стратегічного мислення, здорового способу життя, толерантного ставлення до інших, розвинута комунікативна культура.
Цього можна досягти:
- проведенням традиційних уроків із додаванням до основного змісту навчального
матеріалу окремих питань, які стосуються сталого розвитку (наприклад, еколого
споживчої проблематики, демографії, енергоефективності, соціальної справедливості,
толерантності тощо);
- введення у навчальний процес нестандартних уроків із залученням тренінгових, ігрових,
проектних методів навчання;
- залучення учнівської молоді до написання проектів та наукових робіт;
- корегуванням змісту окремих тем навчальних дисциплін з акцентом на проблемний
підхід, особистісно-розвивальні, ігрові методики навчання, ціннісне ставлення до
досліджуваного питання;
- введенням у зміст навчання нетрадиційних урочних форм, наприклад, уроків-дискусій,
уроків-дебатів; проблемних семінарів, конференцій тощо.
- надання учням інформації про певні проблеми сталого розвитку;
- формування стійких навичок використання отриманих знань на практиці, що у перспективі означає суттєву зміну ціннісних пріоритетів та світоглядної позиції учнів, цілісного, системного знання;
- актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці;
- формування в учнів відповідальної, соціально-активної громадянської позиції,
екологічно врівноваженої та екобезпечної поведінки, стратегічного мислення, здорового способу життя, толерантного ставлення до інших, розвинута комунікативна культура.
матеріалу окремих питань, які стосуються сталого розвитку (наприклад, еколого
споживчої проблематики, демографії, енергоефективності, соціальної справедливості,
толерантності тощо);
- введення у навчальний процес нестандартних уроків із залученням тренінгових, ігрових,
проектних методів навчання;
- залучення учнівської молоді до написання проектів та наукових робіт;
- корегуванням змісту окремих тем навчальних дисциплін з акцентом на проблемний
підхід, особистісно-розвивальні, ігрові методики навчання, ціннісне ставлення до
досліджуваного питання;
- введенням у зміст навчання нетрадиційних урочних форм, наприклад, уроків-дискусій,
уроків-дебатів; проблемних семінарів, конференцій тощо.

Немає коментарів:
Дописати коментар