Наскрізне навчання

 Впровадження «наскрізного навчання» у навчальний процес передбачає:

- надання учням інформації про певні проблеми сталого розвитку;
- формування стійких навичок використання отриманих знань на практиці, що у  перспективі означає суттєву зміну ціннісних пріоритетів та світоглядної позиції  учнів, цілісного, системного знання;
- актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці;
- формування в учнів відповідальної, соціально-активної громадянської позиції, 
  екологічно врівноваженої та екобезпечної поведінки, стратегічного мислення,  здорового способу життя, толерантного ставлення до інших, розвинута   комунікативна культура.


                            Цього можна досягти:


- проведенням традиційних уроків із додаванням до основного змісту навчального
  матеріалу окремих питань, які стосуються сталого розвитку (наприклад, еколого
  споживчої проблематики, демографії, енергоефективності, соціальної справедливості,
  толерантності тощо);
- введення у навчальний процес нестандартних уроків із залученням тренінгових, ігрових,
   проектних методів навчання;
- залучення учнівської молоді до написання проектів та наукових робіт;
- корегуванням змісту окремих тем навчальних дисциплін з акцентом на проблемний
   підхід, особистісно-розвивальні, ігрові методики навчання, ціннісне ставлення до
   досліджуваного питання;
- введенням у зміст навчання нетрадиційних урочних форм, наприклад, уроків-дискусій,
   уроків-дебатів; проблемних семінарів, конференцій тощо.





Розробки для 11 класу дебати
cooltext261148725696472.png
Розробки для 7 класу проект
cooltext261148725696472.png
Розробка уроку для 8 класу. Тема: «Плавлення і кристалізація. Температура плавлення»              
cooltext261148725696472.png
Розробка для 11 класу. Конференція

cooltext261148725696472.png

Немає коментарів:

Дописати коментар