Всеукраїнський конкурс "Зоряний шлях"


Крупіна Кирил учень 11-а класу, став призером XV Всеукраїнської   конференції-конкурсу   науково-дослідних   робіт  школярів «Зоряний шлях» , яка відбувся 03 травня 2017 року у м. Дніпро.
Крупіна Кирило захищав роботу у відділені космічна фізика  з теми «Аналіз зміни фізичних характеристик зірок».
         Науковий керівник: Баланенко Лариса Петрівна вчитель фізики вищої категорії, педагогічне звання «вчитель-методист».
         Науковий консультант: Мальченко Світлана Леонідівна кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та методики її навчання.
         Всеукраїнська конференція-конкурс науково-дослідних робіт школярів «Зоряний шлях» проводиться щорічно у квітні на базі Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О.М. Макарова.
          Метою Конференції є розвиток зацікавленості учнів у поглибленому вивченні космічного простору, залучення молоді до рішення наукових і технічних завдань,  обмін знаннями й інформацією в області астрономії, фізики, природних явищ і екології Космосу, технічної творчості й ракетно-космічного моделювання, обмін досвідом роботи з розвитку творчих здібностей дітей, що захоплюються космонавтикою. 
Основні завдання Конференції:
·           виявлення обдарованих дітей і створення умов для реалізації їхніх творчих можливостей;
·           формування творчої й наукової еліти для аерокосмічної галузі;
·           підвищення інтересу до поглибленого вивчання базових, спеціальних і професійних дисциплін, залучення широкого кола учнівської молоді до дослідницької роботи;
·           пропаганда досягнень науки, техніки й новітніх технологій.
Освітньо-наукові напрямки конференції "Зоряний шлях"
      1. Астрономія та космічна фізика (дослідження астрономічних явищ і космічних об’єктів, фізико-технічні ефекти та їх використання в дослідженнях і освоєнні космічного простору та інших планет).
2. Наукові дослідження в Космосі (дослідження космічних явищ і процесів та їх використання при створенні нових засобів виходу і пересування в Космосі, в пошуку і використанні космічних джерел енергії; можливостей використання космічних апаратів (КА) в інтересах людства, створення умов життєдіяльності людини в Космосі).
3.  Природні явища та екологія Космосу (фізичні явища та ефекти, що не мають теоретичного пояснення; нові ідеї, гіпотези і моделі природних феноменів; діяльність людини в Космосі та її наслідки).
 4. Космічна медицина і біологія (аспекти існування і еволюції рослин, комах, тварин і людини в умовах невагомості і космічної радіації, а також в умовах інших планет).
 5. Духовність і Космос (гармонія земної і космічної природи, призначення і роль людини і людства у Всесвіті, інформаційні і духовні аспекти розвитку людства).
 6. Космічні апарати та ракети-носії (КА для наукових досліджень, КА для народного господарства, інформаційні КА, КА екологічного моніторингу, малі КА; ракети-носії різних класів і призначення).
 7. Космічна історія України (перспективні напрямки розвитку космічної галузі; життєвий шлях видатних творців ракетної техніки).
 8. Комп’ютерні технології (Розглядаються програми і обчислювальні комплекси орієнтовані на застосування в аерокосмічній техніці, космічних і астрономічних дослідженнях а також у навчанні. Моделювання космічних та планетарних процесів, побудова математичних моделей, обробка даних космічних і астрономічних досліджень, телеметричних даних, програми керування роботами і космічними апаратами. Основними критеріями оцінки програм є оригінальність, працездатність, новизна програмних рішень і методів, що застосовуються, а також засоби їх реалізації.).

 9. Технічна творчість та ракетно-космічне моделювання (нові конструкції і технології, нові принципи в конструюванні приладів, розробка і застосування нових технологій і матеріалів, засоби пересування в Космосі і на планетах, моделювання ракет-носіїв, космічних апаратів і орбітальних станцій).






Немає коментарів:

Дописати коментар