Крупіна Кирил учень 11-а класу, став призером XV
Всеукраїнської конференції-конкурсу науково-дослідних робіт
школярів «Зоряний шлях» , яка
відбувся 03 травня 2017 року
у м. Дніпро.
Крупіна
Кирило захищав роботу у відділені космічна фізика з теми «Аналіз зміни фізичних характеристик зірок».
Науковий
керівник: Баланенко
Лариса Петрівна вчитель фізики вищої категорії, педагогічне звання
«вчитель-методист».
Науковий
консультант: Мальченко
Світлана Леонідівна кандидат фізико-математичних наук, доцент кафедри фізики та методики її
навчання.
Всеукраїнська
конференція-конкурс науково-дослідних робіт школярів «Зоряний шлях» проводиться
щорічно у квітні на базі Національного центру аерокосмічної освіти молоді ім. О.М.
Макарова.
Метою Конференції є розвиток зацікавленості учнів у поглибленому вивченні
космічного простору, залучення молоді до рішення наукових і технічних завдань, обмін знаннями й інформацією в області астрономії,
фізики, природних явищ і екології Космосу, технічної творчості й
ракетно-космічного моделювання, обмін досвідом роботи з розвитку творчих здібностей
дітей, що захоплюються космонавтикою.
Основні завдання
Конференції:
·
виявлення
обдарованих дітей і створення умов для реалізації їхніх творчих можливостей;
·
формування
творчої й наукової еліти для аерокосмічної галузі;
·
підвищення
інтересу до поглибленого вивчання базових, спеціальних і професійних дисциплін,
залучення широкого кола учнівської молоді до дослідницької роботи;
·
пропаганда
досягнень науки, техніки й новітніх технологій.
Освітньо-наукові напрямки конференції "Зоряний
шлях"
1. Астрономія та космічна фізика (дослідження астрономічних явищ і космічних об’єктів,
фізико-технічні ефекти та їх використання в дослідженнях і освоєнні космічного
простору та інших планет).
2. Наукові дослідження в Космосі (дослідження космічних явищ і процесів та їх використання
при створенні нових засобів виходу і пересування в Космосі, в пошуку і
використанні космічних джерел енергії; можливостей використання космічних
апаратів (КА) в інтересах людства, створення умов життєдіяльності людини в
Космосі).
3. Природні явища та екологія Космосу (фізичні явища та ефекти, що не мають теоретичного
пояснення; нові ідеї, гіпотези і моделі природних феноменів; діяльність людини
в Космосі та її наслідки).
4. Космічна
медицина і біологія (аспекти існування і еволюції рослин, комах,
тварин і людини в умовах невагомості і космічної радіації, а також в умовах
інших планет).
5. Духовність
і Космос (гармонія земної і космічної природи, призначення і роль
людини і людства у Всесвіті, інформаційні і духовні аспекти розвитку людства).
6. Космічні
апарати та ракети-носії (КА для наукових досліджень, КА для народного
господарства, інформаційні КА, КА екологічного моніторингу, малі КА;
ракети-носії різних класів і призначення).
7. Космічна
історія України (перспективні напрямки розвитку космічної галузі;
життєвий шлях видатних творців ракетної техніки).
8. Комп’ютерні
технології (Розглядаються програми і обчислювальні комплекси
орієнтовані на застосування в аерокосмічній техніці, космічних і астрономічних
дослідженнях а також у навчанні. Моделювання космічних та планетарних процесів,
побудова математичних моделей, обробка даних космічних і астрономічних
досліджень, телеметричних даних, програми керування роботами і космічними
апаратами. Основними критеріями оцінки програм є оригінальність,
працездатність, новизна програмних рішень і методів, що застосовуються, а також
засоби їх реалізації.).
9. Технічна
творчість та ракетно-космічне моделювання (нові конструкції і
технології, нові принципи в конструюванні приладів, розробка і застосування
нових технологій і матеріалів, засоби пересування в Космосі і на планетах,
моделювання ракет-носіїв, космічних апаратів і орбітальних станцій).



Немає коментарів:
Дописати коментар